ساعت مچی ردیاب جی پی اس کودکان دخترانه پسرانه رنگ فیروزه ای - ساعت هوشمند کودکانه دخترانه ردیاب دار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت مچی ردیاب جی پی اس کودکان دخترانه پسرانه رنگ فیروزه ای

ساعت مچی ردیاب جی پی اس کودکان خرید ساعت دخترانه پسرانه رنگ فیروزه ای

 

ساعت مچی ردیاب جی پی اس کودکان دخترانه پسرانه رنگ فیروزه ای

 

 

 

ساعت جی پی اس بهترین راهکار برای پیدا کردن فرزند خود در هر جای دنیا است. در هر لحظه و هر مکانی می توانید  با فرزند خود صحبت کنید.

در انبار موجود نمی باشد

دسته: جی پی اس(موقعیت یاب) برچسب: جی پی اس کودکان, ردیاب ساعتی, ردیاب کودک, ردیاب ماهواره ای, ساعت جی پی اس, ساعت ردیاب, ساعت ردیاب کودک, ساعت مچی ردیاب, ساعت مکان یاب, موقیعت یاب کودکان

 

ساعت مچی ردیاب جی پی اس کودکان ( 1 )فلیک فلک تنها ساعت سوییسی ( 1 )ساعت مچی دخترانه رنگ آبی موزیکال ( 1 )ساعت هوشمند کودکانه دخترانه ( 1 )انواع ساعت مچی شیک و فانتزی ( 1 )

 

 

 

 

ردیابی از طریق 

این ساعت هوشمند مجهز به جی پی اس هست که هر لحظه می توانید موقعیت کودک خود را پیدا کرده و ردیابی کنید. ردیابی این ساعت از طریق سیستم ماهواره ای GPS در فضاهای باز می باشد و در صورتی که ردیاب وارد فضاهای بسته شود که ارتباط ماهواره ای آن قطع شود، ردیاب با استفاده از سیم کارت نصب شده در ردیاب به سیستم LBS شبکه مخابراتی متصل شده  و موقیعت ساعت به کاربر بر روی اپلیکشن نصب شده بر روی گوشی همراه نشان می دهد.

به راحتی می توانید در اپلکیشن نصب شده، محدوده مشخصی مثلا مدرسه کودک خود، تعیین کرده تا در صورت که ساعت از این محدوده خارج شود بلافاصله به شما اخطار  داده شود.

 

راهنمای نصب:

اپلیکشن Setracker از طریق Apple-store یا GOOGLE PLAY دانلود کرد و بر روی گوشی همراه نصب کنید. برای دانلود نسخه اندروید اینجا کلیک کنید.

هم چنین می توانید با اسکن QR درج شده در کاتالوگ اپلیکشن این ساعت را دانلود کنید.